22.8.2017 Asiakaspalautetta

Yleensä sanotaan, että kun mitään ei kuulu asiakkaista, niin se on sen merkki, että kaikki on mennyt hyvin ;-). Tällaista palauteta on ilo ottaa vastaan ja negatiivinen palaute pitää ottaa opiksi.

”Hei,
Voitko välittää kiitokset asentajalle, joka asensi ilmapumpun Halla-aholle.
Hän oli todella asiansa osaava ja toiminta oli ripeää. Kaikki meni ok ja käytönopastus oli myös hyvä. Tämä on jatkumoa siitä, mitä kokemuksia olemme saaneet yrityksestänne vuosien aikana. Emme pettyneet, toiminta oli odotuksen mukaista ja jopa ylitti odotuksemme. Tämä kokemus aiemmista töistänne ja työntekijöistänne oli tekijä, joka vaikutti ostopäätökseemme.
Tutustuimme myös muihin ilmalämpöpumppujen tarjoajiin. Osassa kohtelu oli huonoa ja eräässä oli aivan ala-arvoista.

Myös kaupanteosta jäi hyvin positiivinen olo. Et tuputtanut, kuuntelit meidän mielipiteitä, et kertonut turhia teknisiä asioita, vaan keskeisimmät tekijät. Mielestämme valintamme oli oikea.

Kiitos hänelle ja yrityksellenne!

Hyvää syksyn odotusta.

Terveisin Veli ja Kaarina Halla-aho”